فروشگاه اینترنتی

فولکس بیتل 2019 فاینال ادیشن معرفی شد. این نسخه، آخرین نسل خودرو افسانه ای VW Beetle‌ است که با ظاهری جدید و امکاناتی مدرن در سال آینده میلادی به فروش خواهد رسید.

کمپانی فولکس واگن 13 سپتامبر (22 شهریور ماه) میزبان یک رویداد خبری ویژه برای اعلام خداحافظی با خودرو افسانه ای فولکس بیتل یا همان فولکس قورباغه ای دوست داشتنی بود؛ اما این شرکت در همان روز از دو مدل جدید که آخرین مدل های این خودرو هستند نیز پرده برداری کرد. فولکس بیتل 2019 فاینال ادیشن اس ای و فاینال ادیشن اس ای ال این دو مدل هستند که حالا با طراحی متفاوتی به نمایش درآمده اند.

آقای Hinrich J. Woebcken معاون گروه فولکس واگن آمریکا در این رویداد خبری اعلام کرده است:

از بین رفتن بیتل پس از 3 نسل و تقریبا هفت دهه احساسات بسیاری از طرفداران بیتل ها را جریحه دار می کند. من همچنین باید بگویم که هیچگاه نگویید هرگز.

به گفته ی این مقاوم مسئول، فولکس واگن هیجان زده است تا از آخرین مدل قابل تولید خودرو بیتل که قرار است در ماه جولای سال 2019 میلادی در پوبلا به تولید برسد، پرده برداری کند. مدل های فولکس بیتل 2019 فاینال ادیشن در دو مدل کوپه و تبدیل شونده به تولید خواهند رسید. مشتریان می توانند دو رنگ جدید Safari Ui (یک نوع بژ) و Stonewashed Blue (یک نوع آبی شبیه شلوار جین) را نیز انتخاب کنند.

فولکس بیتل 2019

امکانات فولکس بیتل 2019 فاینال ادیشن

فولکس بیتل 2019 فاینال ادیشن به هیچ عنوان خودروی قدیمی نخواهد بود. تمام این مدل ها ارائه کننده فناوری کمک راننده شامل یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش 6.3 اینچی لمسی خازنی هستند. آن ها از فناوری بلوتوث، رادیو SiriusXM، کنترل صوتی و سیستم تلفیقی گوشی هوشمند Car-Net App-Connect فولکس واگن نیز بهره می برند. این خودروها همچنین به دسترسی بدون کلید با استارت دکمه ای و پدال های فولادی ضد زنگ تجهیز شده اند و یک پیشرانه 2 لیتری TSI با توان تولید 174 اسب بخار نیز، در زیر کاپوت آن ها گنجانده شده است.

قیمت فولکس بیتل 2019 فاینال ادیشن

نسخه های SE و SEL مدل کوپه فاینال ادیشن بیتل با قیمت های 23 هزار و 26 هزار دلار روانه ی بازار خواهند شد؛ این درحالیست که مدل تبدیل شونده همین نسخه ها با قیمت 27 هزار و 30 هزاز دلار به عرضه درخواهند آمد.

  • فرهنگ عباسی

امکانات فولکس بیتل 2019

نظرات  (۱)

  • فروشگاه اینترنتی کادو تولد
  • سلام مطالب وبلاگتون عالیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی