فروشگاه اینترنتی

سامسونگ گلکسی A90 در بنچمارک گیک بنچ دیده شد.

فرهنگ عباسی | چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ب.ظ

سامسونگ گلکسی A90 که در چند ماه گذشته شاهد شایعاتی زیادی درباره آن بودم. در نسخه های 4G و 5G روانه بازار می شود. طبق گزارش های رسیده، این محصول در هر دو نسخه از چیپست Snapdragon 855 SoC بهره می برد. به تازگی نسخه 5G سامسونگ گلکسی A90 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است.

گوشی گلکسی آی 90 دارای شماره مدل SM-A908N بوده و مشخصات اصلی آن از طریق بنچمارک Geekbench در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. چیپست کوالکام Snapdragon 855 SoC وظیفه تامین قدرت این گوشی هوشمند را بر عهد دارد و دارای 6 گیگابایت رم است. سامسونگ برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر گرفته است.

سامسونگ گلکسی A90

 

در بنچمارک Geekbench اطلاعات زیادی از اسمارت فون منتشر نشده است؛ اما طبق شایعات مدل 5G از صفحه نمایش 6.7 اینچی Infinity-U با فناوری Super AMOLED و رزولوشن FHD پلاس خواهد داشت. و همچنین مدل 4G آن دارای نمایشگر یکسان با نسخه 5G بوده، با این تفاوت که رزولوشن آن بالاتر است.

طبق شایعات سامسونگ گلکسی A90  با دوربین سه گانه اصلی وارد بازار خواهد شد. که این دوربین دارای سنسورهای 48 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل است. در حالی که همه تصور داشتن که دوربین  این اسمارت فون دارای مکانیزم کشویی باشد، اما سامسونگ تصمیم ندارید این گوشی را با طراحی مکانیزم کشویی روانه بازار کند

منبع: صائین کالا نیوز

  • فرهنگ عباسی

سامسونگ گلکسی A90

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی