فروشگاه اینترنتی

به روزرسانی اندروید پای برای گلکسی جی فایو

فرهنگ عباسی | جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

سامسونگ یکی از سریع‌ترین شرکت های عرضه کننده جدیدترین نسخه های اندروید برای گوشی های هوشمند خود است و همواره در گوشی های خود به دنبال رشد و پیشرفت بوده است .این موضوع را می‌توان به وضوح در جدیدترین پرچم دار این برند و غیر پرچم دار نظیر گلکسی جی فایو مشاهده کرد.

عرضه نسخه های جدید از اندروید برای گلکسی ها

جالب است بدانید که سامسونگ از مدل های قدیمی تر خود پشتیبانی می کند و نسخه‌ای جدید از اندروید را نیز برای آن ها عرضه می کند . این در حالی است که برخی از این مدل ها به هیچ عنوان جزو پرچمداران این برند نبودند اما همچنان به روز رسانی هایی برای آن عرضه می‌ گردد .

گلکسی جی ۵ ، ۲۰۱۷ بیش از ۲ سال است که در بازار گوشی وجود دارد و تاکنون یک نسخه از اندروید را دریافت کرده و از نسخه Naught به Oreo ارتقا گرفته است . هم اکنون شما می توانید گلکسی جی فایو خود را از اندروید قدیمی تر به اندروید ۹ پای به روز کنید و این در حالی است که یک UI جدید برای گوشی تلفن همراه شما به وجود خواهد آمد .

اندروید پای
سامسونگ گلکسی جی ۵ ، ۲۰۱۷ هم اکنون با One UI به روز رسانی اندروید ۹ پای را دریافت می‌کند . این به روزرسانی در حال حاضر تنها در کشور روسیه به بازار گوشی عرضه شده است و اگر جی فایو ۲۰۱۷ خود را از کشور دیگری خریداری کرده اید ، باید همچنان منتظر این به‌روزرسانی بمانید . این انتظار ، می تواند چیزی بین چند روز تا چند هفته را در بر بگیرد و شما باید در این مدت به فکر آپدیت گوشی خود نباشید .

نحوه به روز رسانی سامسونگ Galaxy J5 2017

با این حال خبر به روز رسانی گوشی اندرویدی گلکسی جی فایو ۲۰۱۷ می تواند برای افراد زیادی خبر خوشحال کننده ای باشد چرا که برخی از آن ها به دنبال خاموش کردن و تغییر گوشی تلفن همراه خود به یک نسخه به روز تر هستند . این به روزرسانی می تواند از این موضوع جلوگیری کند و تلفن همراه قدیمی میان رده ای نظیر جی فایو نیز اندروید ۹ را دریافت خواهد کرد و به این ترتیب به گوسی های امروزی از نظر نرم افزاری نزدیک خواهد شد . البته حضور اندروید ۱۰ در این تلفن های همراه میان رده و سطح پایین ، غیر ممکن به نظر می رسد‌.
این به روز رسانی ، سطح امنیتی اوت ۲۰۱۹ را نیز برای گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ به ارمغان می آورد و این به این معناست که بسیاری از آسیب پذیری های خاص اندرویدی و سامسونگ در تلفن همراه جی فایو ۲۰۱۷ برطرف خواهد شد . همچنین بدیهی است که پچ امنیتی فعلی برای این گوشی میان رده و سطح پایین رو به رشد خواهد بود.

اگر گوشی گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ را دارید و می خواهید به صورت دستی آن را به روز رسانی کنید لازم است تا به تنظیمات و بخش به روز رسانی نرم افزار ها رفته و بر روی گزینه بارگیری به‌روزرسانی‌ها به صورت دستی کلیک کنید.

منبع : صائین کالا نیوز

  • فرهنگ عباسی

اندروید برای گلکسی ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی