فروشگاه اینترنتی

آیفون ایکس آر ، پر فروش ترین نمونه اپل

فرهنگ عباسی | چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

آیفون ایکس آر یک گوشی ارزان قیمت از برند اپل است که در سال پیش منتشر گردید و با توجه به امکانات به روز و در عین حال ویژگی های جالب ، بسیار مورد توجه قرار گرفت . هم اکنون نیز با توجه به آمار و ارقام مشخص شده است که این گوشی از آیفون دارای بیشترین فروش در سال گذشته بوده است . با توجه به این موضوع شرکت آیفون برای این سال بر روی مدل آیفون 11 پرو که جایگزینی برای آیفون ایکس آر می باشد ، بسیار حساب کرده است و انتظار می رود که یکی از مدل های معروف این شرکت باشد .

نگاهی به آمار و ارقام شرکت IHS Market

در این سال‌ها قیمت‌گذاری پرچمداران محصولاتی نظیر اپل و سامسونگ از قیمت هزار دلار افزایش پیدا کرده است. همراه با ارائه حق بیمه سال گذشته ، آیفون ایکس آر توسط اپل با قیمتی پایین تر از 1000 دلار به بازار عرضه شد و قیمت آن بر روی ۷۵۰ دلار نگه داشته شده بود . با توجه به گزارش تحلیلگران بازار هم اکنون فروش محموله‌های آیفون ایکس آر از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرده و این تلفن همراه به پرفروش ترین تلفن هوشمند در نیمه اول سال تبدیل شده است .

آبفون ایکس آر

اگرچه مطمئنا آیفون ایکس آر با قیمت ۷۵۰ دلار ارزان نیست اما ارزانترین پیشنهاد در مقایسه با دیگر آیفون های سال گذشته نظیر آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس اس می باشد . طبق آمار IHS Market ۱۳.۶ میلیون دستگاه آیفون ایکس آر در سه ماهه اول و ۱۳.۳ میلیون در سه ماهه دوم به فروش رفته اند . این رقم برای نیمه اول سال به ۲۶.۹ میلیون نفر رسیده است .

دیگر مدل های پر فروش از IHS Market

در اندازه گیری های IHS Market دومین تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید و پر فروش ، سامسونگ گلکسی ای ۱۰ است که تقریباً نیمی از قیمت آیفون ایکس آر را داراست . مدیر تحقیقات و تجزیه و تحلیل اعلام کرده است که در مقایسه با سازندگان گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و اپل از یک مدل نسبتا کوچکی برخوردار است . این به این معنی است که کل حجم فروش اپل بین تعداد کمتری از مدل ها تقسیم می گردد در نتیجه هر یک از مدل های آیفون تولید بالاتر و میزان فروش بیشتری را در مقایسه با تلفن های هوشمند اندرویدی دارند .

مدل های سامسونگ با توجه به تعداد زیادی از نمونه های مختلف , عدد های کمتری برای فروش هر مدل را اختصاص می دهند . در حالت کلی سامسونگ برای جلب بازار فروش در هر رده ای گوشی های متفاوتی تولید کرده است که در عین بروز بودن ، قیمت مناسبی برای آن ها تعیین کرده است که امکان خرید برای هر فردی را فراهم می کند .  سامسونگ گلکسی ای 50 ، اپل آی فون ۸ و شیائومی ردمی ۶a به ترتیب در رده سوم ، چهارم و پنجم تلفن هوشمند های پرفروش قرار می‌گیرند .

آبفون ایکس آر

سایر دستگاه های موجود در این لیست شامل Redmi Note 7 ، Galaxy J2 Core ، Oppo A5 ، iPhone XS Max و Galaxy A30 می باشد . همانطور که مشاهده می کنید در این لیست ، سه نمونه از گوشی های آیفون حضور دارند .

 

منبع: صائین کالا نیوز

  • فرهنگ عباسی

آیفون ایکس آر

نظرات  (۱)

  • فروشگاه اپل آیدی
  • سوالی در مورد با اپل آیدی داشتم:
    اپل آیدی آمریکا با اعتبار از کجا تهیه کنیم؟

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی