فروشگاه اینترنتی

مک لارن خودرو های SUV تولید نحواهد کرد

فرهنگ عباسی | شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ب.ظ

این روزها شرکت های تولید کننده مختلفی در جهت تولید کراس اوور های سطح بالا فعالیت می کنند تا بتوانند بازار خودرو را متناسب با سلایق مشتریان خود به پیش ببرند  ، البته در این بین شرکت هایی نظیر مک لارن (McLaren) هستند که با تولید خودروهای اسپرت ، سرمایه های قابل توجهی کسب می کنند .  شرکت هایی نظیر لامبورگینی و رولزرویس که در این فضا حضور دارند به سختی سعی می کنند تا اس یو وی های گران قیمت خود نظیر اوروس و کالین را در بازار عرضه کنند و برای آن ها تقاضا ایجاد کنند . تولیدکنندگان دیگری مانند فراری و آستون ‌مارتین نیز هم اکنون به تولید اس یو وی ها روی آوردند و به دنبال جذب سرمایه های بسیاری از کشورهای مختلف هستند .

مخالفت McLaren با تولید خودروهای اس یو وی (SUV)

در این بین یکی از شرکت ها همواره درباره مخالفت خود با اس یو وی ها ثابت قدم مانده است . مک لارن شرکتی بریتانیایی است که همواره در حال تولید سوپر اسپرت هاست . اگر علاقه به شاسی‌بلندها دارید و برند محبوب شما مک لارن است باید بگوییم در هیچ زمانی خودروهای اس یو وی آن را مشاهده نخواهید کرد . Darren Goddard ، مدیر اجرایی این شرکت در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که تولید اس یو وی ها برای مک لارن کاملاً ناخوشایند به نظر می رسند .

خودروی مک لارن

Darren Goddard به سایت CarSales گفته است که در مورد اس یو وی ها هیچ چیز جالبی وجود ندارد و همه آنها تنها در حال به دست آوردن حجم هستند . این موضوع برای شرکت مک لارن خالص نیست و فکر کردن درباره تفاوت بین تولید انبود و یک محصول منحصر به فرد کاملاً متفاوت است .

فروش خودرو های برند McLaren

مک لارن همواره در خصوص انحصار پذیری نصیحت می‌کند و این برند در فروش خودروهای سوپر اسپرت و کوپه همواره رتبه اول را دارد . در سال ۲۰۱۸ فروش مک لارن با ۴۳.۶ درصد رشد همراه بوده و در مجموع به ۴۸۰۶ دستگاه رسیده است . این عدد بسیار بهتر از رولز رویس است که در بهترین سال خود تا کنون ۴۱۰۷ دستگاه را به فروش رسانده است و این عدد تنها کمتر از ۱۰۰۰ تعداد با خودروهای حرفه ای و پرطرفدار لامبورگینی تفاوت دارد چرا که این برند در سال ۲۰۱۸ موفق به فروش ۵۷۵۳ وسیله نقلیه شده است .

اگرچه تولید اس یو وی یا شاسی بلند ها در دستور کار مک لارن حضور ندارد اما Darren Goddard در مصاحبه خود اعلام کرده است که یک ماشین تمام الکتریکی در مراحل اولیه تولید قرار گرفته است . وی خاطرنشان کرد ایجاد یک مدل الکتریکی پیشرفته به سادگی دیگر مدل ها نخواهد بود و قرار است این خودرو با یک تجربه رانندگی بی نظیر عرضه گردد لذا نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تر دارد.  او می گوید که شرکت مک لارن منتظر فن‌آوری نوینی است که امکان تجربه آن در وسایل نقلیه مک لارن وجود داشته باشد . همچنین وی اعلام کرده است که زمان عرضه این خودرو مشخص نخواهد بود .پس نباید به زودی منتظر عرضه یک خودروی حرفه ای سوپر اسپرت و تمام الکتریکی با فناوری های نوین از برند مک لارن باشیم .

مک لارنمک لارن

 

منبع: صائین کالا نیوز

  • فرهنگ عباسی

خودروهای اس یو وی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی