فروشگاه اینترنتی

آیا شما آماده این هستید که آستون مارتین اس یو وی جدید خود یعنی دی بی ایکس را به نمایشگاه خود عرضه کند . اگرچه این موضوع هنوز در سطح جهان اتفاق نیفتاده است اما در حال نزدیک شدن به آن می باشیم . دی بی ایکس به عنوان اولین شاسی بلند آستون مارتین در ماه دسامبر معرفی شد اما امروز چند نکته جالب در خصوص DBX ، توسط آستون مارتین با مطبوعات رسمی در دسترس گذاشته شده است .

بیایید بیشتر DBX را بشناسیم

پیشرانه ای که برای آستون مارتین دی بی ایکس در نظر گرفته شده است از نمونه چهار هزار سی سی توربو شارژ می باشد که در آن ۸ سیلندر جا گرفته است . آستون مارتین به ما گفته است که این خودرو توانایی تولید ۵۵۰ اسب بخار قدرت به صورت متریک را داراست که این میزان از قدرت یه ۵۴۲ اسب‌بخار تبدیل می گردد و گشتاور آن به ۷۰۰ نیوتن متر می رسد . این پیشرانه قدرتمند ترین نمونه ۸ سیلندر از این برند انگلیسی است . دی یی ایکس بزرگ ترین خودروی آستون مارتین به شمار می رود. DBX برخی از شایعه ها عنوان کردند که دی بی ایکس از یک نمونه ۱۲ سیلندر نیز بهره می‌برد اما تا کنون تنها تولید نسخه تقویت شده ۸ سیلندر توسط کارخانه سازنده تایید شده است . طراحی اس یو وی جدید از آستون مارتین با پیشرانه ای قدرتمند ، برای این شرکت انگلیسی بسیار آسان است . البته آستون مارتین اطمینان داده است که این خودرو چیزی بیشتر از یک‌ موشک کروز با دو ردیف صندلی است .این خودروساز ادعا می کند که نمونه اولیه DBX در آزمایش های اولیه دارای شتاب اولیه زیر هشت دقیقه ای در Nürburgring شده است .

شتاب و سرعت خودروی Aston Martin DBX

آستون مارتین هم چنین اعلام کرده ایت که دی بی ایکس می تواند سرعتی به مانند Vantage داشتخ باشد و حتی جالب است بدانید که این خودرو توانایی پشت سر گذاشتن Superleggera را داراست . این موضوعات ادعاهای جسورانه ای هستند اما به نظر می رسد عکس های جاسوسی قبلی این اظهارات را تأیید می کند. این SUV از آستون مارتین در خم ها بسیار مسطح به نظر می رسد و ترمزهای گسترده ای در پشت چرخ ها قابل مشاهده است . آستون مارتیناز همین حالا ، اولین SUV تولید آستون مارتین در مراحل نهایی توسعه خود است. بیانیه ای از این شرکت وجود دارد که می گوید ، این شرکت قصد دارد تا بر روی کالیبراسیون و کوک شدن خودروی ۴۰۰۰ سی سی توربو و ۸ سیلندرش زمان بگذارد و قابلیت استفاده روزانه و پالایش آن را افزایش دهد . شرکت تولید کننده SUV یعنی آستون‌ مارتین ، سعی کرده است تا خودرویی مطابق با پویایی و رانندگی مذاب تولید کند کا ذات و مارک آستون مارتین در آن دیده شود . از نظر صاحبان این شرکت نشانه های اولیه DBX امیدوار کننده بوده است . آستون مارتین استون مارتین تأیید کرد که تولید DBX در ماه دسامبر آغاز خواهد شد ، اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن منتشر نشده است. آستون‌ مارتین به SUV جدید خود ، اعتماد و اطمینان زیادی دارد و امیدوار است که فروش خوبی را کسب کند .

منبع: صائین کالا نیوز

  • فرهنگ عباسی

آستون مارتین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی