فروشگاه اینترنتی

خودرو Lexus LC

فرهنگ عباسی | سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ب.ظ

Toyota Racing Division اخیراً با بیرون آمدن با تعداد زیادی قطعات برای مدلهای فروخته شده در ژاپن ، مشغول نگه داشتن برند خود است. اینک توجه شما را به یک لکسوس ، از نوع Lexus LC زرق و برق دار در هر دو طعم کوپه و قابل تبدیل جلب می کنیم. خودرو Lexus LC یک سوپراسپرت خاص است که در اینجا تصاویری از این خودروی دوست داشتنی منتشر شده است.

خودرو Lexus LC

نگاهی جذاب به خودرو Lexus LC

Lexus LC یک نسخه اصلاح شده است که در ظاهر نیز تفاوت های قابل توجهی را ارائ8 کرده است. گرچه استدلال می کنیم که اصلاحات لزوماً ظاهر زیبایی خودرو را بهبود نمی بخشند ، داشتن این ویژگی ها مزایای قابل ملاحظه ای دارد. برای این که این موضوع را بیشتر و بهتر درک کنیم با ما و برخی از این استدلال ها همراه شوید.

Lexus LC

به عنوان مثال ، سه مجموعه چرخ با اندازه 21 اینچ از آلیاژهای استاندارد سبک تر بوده و از استحکام بیشتری برخوردار است. دارندگان همچنین می توانند برای داشتن ویژگی های بهتری در عملکرد، این نسخه را انتخاب کنند ، هرچند که TRD در مورد آنچه که باید عملکرد را بهبود بخشد، دچار مشکلاتی می شود. جزییات آن به طور کلی در اینجا بیان نشده است. سایر به روزرسانی های قابل توجه عبارتند از بال عقب یا اسپویلر ، به همراه یک دیفیوزر جدید و روکش جانبی آینه های جانبی برای کاهش نویز باد که تا حدودی می تواند در عملکرد کلی این خودرو تاثیرگذار باشد.

چرا خودرو Lexus LC؟

با بدست آوردن دامنهای جانبی اصلاح شده ، می توان بازده آیرودینامیکی خودرو را بهبود بخشید و میزان باد ارسال شده به لاستیک های عقب را کاهش داد. این نه تنها از نظر سر و صدای باد بلکه در مورد مصرف سوخت نیز مزایایی به همراه دارد. صحبت از سر و صدای باد شد باید بگوییم که المان نصب شده در بالای صندلی های عقب موجود برای LC کانورتیبل میزان سر و صدای بادی را که به داخل کابین می رود، کاهش می دهد.

لکسوس LC

به خاطر داشته باشید که ترفندهای هوایی با هزینه ترخیص از سطح زمین به دست می آیند، این یعنی باید فضایی بین خودرو و زمین وجود داشته باشد و خودرو ارتفاع پیدا کند. بیت های اضافه شده خودرو را می توان 30 میلی متر (1.18 اینچ) در قسمت جلویی، 20 میلی متر (0.8 اینچ) در طرفین و 25 میلی متر (1 اینچ) در پایین دید. در قسمت عقب TRD یک تنظیم کننده اصلی در سایت خود تنظیم شده است که به شما امکان می دهد LC را در رنگ دلخواه با بیت های هوایی اضافی و چرخ های سفارشی مشخص کنید.

خودرو Lexus LC

در موتور هیچ پیشرفتی حاصل نشده است ، اما شایعات همچنان ادامه دارد که LC F در اولین نسخه 2021-2022 با قدرت 650 اسب بخار عرضه خواهد شد. با این حال ، در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست ، بنابراین ما می توانیم این شایعه را تنها بپذیریم و همچنان منتظر حقیقت در خصوص Lexus LC باقی بمانیم. با توجه به آنچه ارزش دارد ، لکسوس در حال کار بر روی یک توربو V8 جدید با دوقلو است ، اما هنوز مشخص است که خودرو Lexus LC کدام موتورها را دریافت می کند.

منبع|: https://sainkala.com/news-technology/car/lexus-lc-upgrades/

  • فرهنگ عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی